  |
|
GAŹNIK PIERBURG 35 PDSI
Charakterystyka |
Silnik |
13N |
Moc w kW (KM) |
44 (60) |
Skrzynia przekładniowa |
automatyczna |
manualna |
Typ gaźnika |
35 PDSI |
Numer identyfikacyjny |
9276914 |
9276953 |
Literowe oznaczenie rozmiaru dyszy |
A |
Układ dodatkowy |
mieszanka dodatkowa |
Produkowany od |
8/84 |
Zawór iglicowy pływaka |
1,75 |
Pierścień uszczelniający zaworu iglicowego pływaka (mm) |
2,5 |
Wydajność wtrysku w cm3 / suw przy powolnym przyspieszeniu |
0,7 +/- 0,1 |
1,0 +/- 0,1 |
Zawór regulacji gorącego powietrza biegu jałowego |
2891542 |
Gardziel [mm] |
26 |
Wylot mieszanki |
2,4 |
Dysza główna |
x 125 |
Dysza korekcyjna powietrza |
80 |
Dysza odcinająca biegu jałowego |
50 |
Rurka rozpylacza (kalibrowana) |
50 |
Kierunek wtrysku |
do wałka przepustnicy |
Dysza wzbogacająca
- w komorze pływakowej
- w pokrywie gaźnika |
80 70
|
100 50
|
Dysza paliwa dodatkowego |
35 |
Dysza mieszanki dodatkowej |
40 |
Dane regulacyjne
|
Prędkość biegu jałowego w obr/min |
900 - 950 |
Zawartość CO w spalinach w % |
1,0 - 1,5 |
Podciśnienie zapłonu kPa (mm Hg) |
>0 - 2,0 (>0 - 15) |
Szczelina przepustnicy rozruchowej |
3,2 +/- 0,2 mm |
Prędkość przyspieszonego biegu jałowego |
3400 - 3800 obr/min |
|
|
|
|